

Fenerbahçe, mali yapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir sponsorluk anlaşmasına imza atıyor. Sarı-lacivertli kulüp, Şükrü Saracoğlu Stadyumu’nun isim haklarını dünyaca ünlü yoğurt markası Chobani’ye devretmeye hazırlanıyor.
Fenerbahçe, mali yapısını güçlendirmek amacıyla önemli bir sponsorluk anlaşmasına imza atıyor. Sarı-lacivertli kulüp, Şükrü Saracoğlu Stadyumu’nun isim haklarını dünyaca ünlü yoğurt markası Chobani’ye devretmeye hazırlanıyor. Yıllık 20 milyon Euro gelir getirecek bu anlaşma kapsamında, Sarı-lacivertli kulübün mabedi olan Şükrü Saracoğlu Stadyumu’nun isim hakları, dünyaca ünlü yoğurt markası Chobani’ye devrediliyor.
Amerika Birleşik Devletleri’nde kurduğu Chobani markasıyla dünya gıda sektörüne damga vuran, aslen Erzincanlı olan başarılı girişimci Hamdi Ulukaya, bu anlaşmayla Türk sporuna önemli bir destek sunmuş olacak. Global ölçekteki bu iş birliği sayesinde, Fenerbahçe yıllık 20 milyon Euro’luk sabit bir gelir elde ederken, stadyumun yeni isminin de “Chobani Stadyumu” olması bekleniyor.