
Vali Recep Yazıcıoğlu İlkokulu öğrencileri tarafından yıl boyunca hazırlanan eserlerin yer aldığı yıl sonu resim sergisi, düzenlenen törenle açıldı.
Vali Recep Yazıcıoğlu İlkokulu öğrencileri tarafından yıl boyunca hazırlanan eserlerin yer aldığı yıl sonu resim sergisi, düzenlenen törenle açıldı. Serginin açılışı, Erzincan İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal’ın katılımıyla gerçekleştirildi. Programa Eğitim Müfettişleri Başkanı, Erzincan İl Millî Eğitim Şube Müdürü, birim amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler de katıldı.

Sergide, öğrencilerin yıl boyunca ortaya koyduğu çalışmaların yanı sıra doğadan temin edilen kozalak, odun parçaları ve ağaç dallarıyla hazırlanan doku çalışmaları da yer aldı. Öğrencilerin hayal gücü, estetik bakış açısı ve çevre bilincini yansıtan eserler ziyaretçilerden ilgi gördü.
İl Millî Eğitim Müdürü Hacı Ömer Kartal, öğrencilerin sanatsal ve kültürel gelişimine katkı sağlayan bu tür etkinliklerin önemine dikkat çekerek, serginin hazırlanmasında emeği geçen yönetici, öğretmen, öğrenci ve velilere teşekkür etti.

