
Erzincan’da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir yönetimi amacıyla İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi.
Erzincan’da su kaynaklarının etkin, verimli ve sürdürülebilir yönetimi amacıyla İl Su Kurulu Toplantısı düzenlendi. Erzincan Vali Yardımcısı Hüseyin Aydın başkanlığında gerçekleştirilen toplantıya; Tarım ve Orman İl Müdürü Alper Koçaker, Tarım ve Orman Bakanlığı Su Yönetimi Genel Müdürlüğü Şube Müdürü Bilal Kirmencioğlu ile kurul üyeleri katıldı.
Toplantıda, Su Yönetimi Genel Müdürlüğü, Erzincan Belediyesi ve DSİ 82. Şube Müdürlüğü tarafından yürütülen çalışmalar sunumlar eşliğinde katılımcılara aktarıldı. Ayrıca geçtiğimiz yıl alınan kararlar doğrultusunda yapılan faaliyetler değerlendirildi.
Kurulda, su kaynaklarının korunması ve sürdürülebilir yönetimine yönelik yeni yol haritası da ele alındı.
Yetkililer, suyun korunmasının geleceğin korunması anlamına geldiğini vurgulayarak, kurumlar arası iş birliği ve ortak akıl çerçevesinde çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

