SON DAKİKA
hava
Google News

TÜİK Türkiye İstatistik Kurumu Erzurum Bölge Müdürlüğünden alınan bilgilere göre;

Son Güncelleme :

17 Ekim 2019 - 13:11

/ 605 views kez okundu.
reklam
TÜİK Türkiye İstatistik Kurumu Erzurum Bölge Müdürlüğünden alınan bilgilere göre;
reklam

Perakende Satış Endeksleri, Ağustos 2019

Perakende satış hacmi bir önceki yılın aynı ayına göre %4,3 azaldı

Takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2019 yılı Ağustos ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %4,3 azaldı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %5, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %5,8 azalırken, otomotiv yakıtı satışları %0,4 arttı.

Takvim etkilerinden arındırılmış perakende satış hacmi yıllık değişim oranı, Ağustos 2019

Perakende satış hacmi bir önceki aya göre %0,3 arttı

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2019 yılı Ağustos ayında bir önceki aya göre %0,3 arttı. Aynı ayda gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %0,4, otomotiv yakıtı satışları %2,4 artarken, gıda, içecek ve t


ütün satışları %1,5 azaldı.

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış perakende satış hacmi aylık değişim oranı,

Perakende ciro bir önceki yılın aynı ayına göre %9,2 arttı

Takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro 2019 yılı Ağustos ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %9,2 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %17,4, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %8, otomotiv yakıtı satışları %1,7 arttı.

Perakende ciro bir önceki aya göre %0,1 azaldı

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro 2019 yılı Ağustos ayında bir önceki aya göre %0,1 azaldı. Aynı ayda gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %0,2, otomotiv yakıtı satışları %1,1 azalırken, gıda, içecek ve tütün satışları %0,7 arttı.

Haber: Haber Merkezi

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.