Akbank yetkililerinden yapılan açıklamada; dijital bankacılık sisteminde yaşanan hata nedeniyle 6 Temmuz sabahında bir sorun yaşandığını, yaşanan sorunun herhangi bir siber durumdan kaynaklanmadığını ifade ederek vatandaşlardan yaşanan aksama nedeniyle özür diledi.
Akbank yetkililerinden yapılan açıklamada; dijital bankacılık sisteminde yaşanan hata nedeniyle 6 Temmuz sabahında bir sorun yaşandığını, yaşanan sorunun herhangi bir siber durumdan kaynaklanmadığını ifade ederek vatandaşlardan yaşanan aksama nedeniyle özür diledi.
Sistemde sorunun giderilmesi ardından sosyal medya hesabında yeniden bir açıklamada bulunan Akbank yetkilileri, mağduriyet yaşayan müşteriler ve paydaşlarından özür dileyerek, 12 Temmuz 2021 tarihine kadar tüm diğer banka ATM’lerinden kartla yapılacak para çekme ve yatırma, kredi kartı borç ödeme ve görüntüleme işlemlerinden diğer bankalar tarafından alınan ücretlerin iade edileceğini açıkladı. Bugün yapılan yeni bir açıklamada ise tüm şubelerin müşterilere, 8 – 9 Temmuz 2021 tarihlerinde, öğle saatleri de dâhil olmak üzere 09.00 – 19.00 arasında kesintisiz hizmet vereceği duyuruldu.