SON DAKİKA
hava
Google News

YERLİ MALI HAFTASI

Son Güncelleme :

15 Aralık 2022 - 11:13

/ 373 views kez okundu.
reklam
YERLİ MALI HAFTASI
reklam

Resmi adıyla Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası olan ve 12-18 Aralık tarihleri arasında Türkiye’nin tüm okullarında kutlanan Yerli Malı Haftası kutlu olsun.

Resmi adıyla Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası olan ve 12-18 Aralık tarihleri arasında Türkiye’nin tüm okullarında kutlanan Yerli Malı Haftası kutlu olsun. Yerli malı kullanmanın öneminin vurgulandığı haftada tutumlu olmanın, yatırım yapmanın, insanların parasını, malını, eşyalarını, zamanını ve sağlığını gerektiği gibi korumak ve dikkatli kullanım hakkında bilgilendirici faaliyetler gerçekleştiriliyor. Resmi adıyla Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası olan ve 12-18 Aralık tarihleri arasında Türkiye’nin tüm okullarında kutlanan Yerli Malı Haftası kutlu olsun. Yerli malı kullanmanın öneminin vurgulandığı haftada tutumlu olmanın, yatırım yapmanın, insanların parasını, malını, eşyalarını, zamanını ve sağlığını gerektiği gibi korumak ve dikkatli kullanım hakkında bilgilendirici faaliyetler gerçekleştiriliyor. Yerli Malı Haftası 1946 yılından beri kutlanmaya başlandı. 1983 yılında ise Tutum, Yatırım ve Türk Malları Haftası olarak değiştirildi. Hafta dolayısıyla özellikle öğrenciler arasında eğitici etkinlikler yapılarak öğrencilere ihtiyaçlar harcandıktan sonra artakalanın nasıl değerlendirilebileceği, tüketilen ürünlerin ülkede üretilen ürünlerden seçilmesi gerektiği ve ülkenin ürün zenginliği anlatılıyor. Ayrıca bilinçli tüketicilik konuları üzerinde çeşitli tartışma ortamları sağlanarak farkındalık oluşturulmaya çalışılıyor. Tutum, Yatırım ve Yerli Malı Haftası’na dair açıklama yapan Tüketici Birliği Federasyonu Genel Başkanı Mehmet Bülent Deniz; “Bu yıl; yabancı ürün almıyoruz, yerli malı alacak paramız zaten yok.” diyerek ülke ekonomisinin canlanması ve yerli malı kullanımına dikkat çekti.

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.