SON DAKİKA
hava
Google News

KAYGI YÖNETİMİ VE SOSYAL BECERİ ATÖLYELERİ ÖĞRENCİLERİN GELİŞİMİNE KATKI SAĞLIYOR

Son Güncelleme :

18 Ekim 2024 - 12:21

/ 136 views kez okundu.
reklam
KAYGI YÖNETİMİ VE SOSYAL BECERİ ATÖLYELERİ ÖĞRENCİLERİN GELİŞİMİNE KATKI SAĞLIYOR
reklam

Mengücek Gazi Yurt Müdürlüğünde Psikolog Kübra Dilbaz tarafından yürütülen Kaygı Yönetimi ve Sosyal Beceri Atölyeleri, öğrencilerin gelişimine katkı sağlamaya devam ediyor.

Mengücek Gazi Yurt Müdürlüğünde Psikolog Kübra Dilbaz tarafından yürütülen Kaygı Yönetimi ve Sosyal Beceri Atölyeleri, öğrencilerin gelişimine katkı sağlamaya devam ediyor. Mengücek Gazi Yurt Müdürlüğü’nde, Psikolog Kübra Dilbaz tarafından düzenlenen Kaygı Yönetimi ve Sosyal Beceri Atölyeleri, öğrencilerin kişisel gelişimlerine yönelik destekleyici bir ortam sunmaya devam ediyor. Atölyeler, öğrencilerin kaygılarını tanımalarına ve düzenlemelerine yardımcı olurken, sosyal becerilerini geliştirerek yaşamlarındaki zorluklarla daha etkili bir şekilde baş etmelerini sağlıyor. Atölyelerde öğrenciler, kaygı yönetimi teknikleri öğrenerek günlük hayatlarındaki stres faktörleriyle daha sağlıklı bir şekilde başa çıkma becerisi kazanıyor. Aynı zamanda, sosyal becerilerini geliştirerek iletişimde daha rahat ve etkili hale gelmeleri hedefleniyor. Bu süreçte, öğrencilere pozitif bir psikolojik destek sağlanıyor ve kendilerini daha iyi tanımaları amaçlanıyor.

Kaygı Yönetimi ve Sosyal Beceri Atölyeleri sayesinde öğrenciler, sosyal yaşamlarında daha işlevsel hareket ederek, iletişim kurmada daha özgüvenli ve etkin hale geliyor. Bu atölyeler, öğrencilerin sosyal alandaki varlıklarını güçlendirip, yaşamlarında daha sağlıklı ve dengeli ilişkiler kurmalarına yardımcı oluyor.

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.