Sektöründe örnek projelere imza atan Erzincanlı işadamı Altan Elmas’ın Yönetim Kurulu Başkanı olduğu yapı şirketi Türkiye’nin ilk yeşil kampanyasını başlattı. ‘Mis Gibi Hayat’ sloganıyla, az katlı mimari ve sürdürülebilir özel çevre düzenlemeleri ile pandemi sonrasında yüksek doluluk oranlarına ulaşan firma evlerin dış mekânla bütünleşen fonksiyonel yönlerini ön plana çıkarıyor. Projeye şimdiden yoğun ilgi var.
Gayrimenkul sektörünün en geniş portföye sahip firması ‘Mis Gibi Hayat’ konseptiyle konut sektöründe bir ilki gerçekleştirerek Türkiye’nin ilk yeşil kampanyasını başlatıyor. Dönemsel ihtiyaçlara ve şartlara hitap eden projeler tasarlamak yerine geleceğe miras, her dönem kullanışlı ve yaşanabilir evler inşa eden firma, az katlı mimari ile uyumlu sürdürülebilir özel çevre düzenlemeleri ve dış mekanla bütünleşen fonksiyonel yönleriyle bir yaşam vaat ediyor.
‘Mis Gibi Hayat’ kampanyasıyla ilgili bilgi aktaran firma yönetim kurulu başkanı Erzincanlı işadamı Z. Altan Elmas, “Kampanyamızla tüm projelerimizde ferahlığı, huzuru ve güveni içinde barındıran, pandemi döneminde yaşama uygun hale getirdiğimiz çevre düzenlemelerini ön plana çıkarıyoruz. “Mis gibi Hayat” kampanyamızla projelerimizde tasarladığımız yaşamları anlatıyoruz. Günümüzün değişen şartlarına göre değişen talep ve ihtiyaçları nasıl hayal ederek karşıladığımızı anlatıyoruz.
Pandemiyle değişen trendlere getirdiğimiz yenilikçi mimari çözümlere vurgu yapıyoruz. Bu dönemde oluşan ihtiyaçlarla biz de projelerimizi tekrar gözden geçirme fırsatı yakaladık. Aslında planlamamız ve mimari fonksiyonlarımızla pandemi koşullarına çok da uygun projeler inşa ettiğimizi gördük. Üzerine koyduğumuz yeniliklerle birlikte yaşanabilir fonksiyonları anlatmak istedik ve bunu bir kampanya haline getirdik. Böylece de Türkiye’nin ilk yeşil kampanyasını başlattık. Adını da “Mis Gibi Hayat” koyduk” dedi.
Elmas, “Kampanyamızda her projemizin bir yaşam vaadi olduğunu anlatıyoruz. Bu yaşam vaadi birincil olarak az katlı mimari ile uyumlu sürdürülebilir özel çevre düzenlemesi ve ikincil olarak evlerin yaşamla dış mekanı birleştiren fonksiyonel yönleri. Örneğin Sancaktepe’de yer alan Muhit projemizin geniş iç bahçesinin içerisinde insanların yaz – kış aileleriyle birlikte vakit geçirebilecekleri her birinin ayrı teması olan 6 adet 10 -30 metrekare arasında değişen açık hava odaları tasarladık. Sadece bu projemizde 42 farklı ağaç ve bitki öğesine yer verdik. Bunlarla birlikte zen bahçeleri, koku odaları, piknik alanları gibi geniş meydanlar oluşturduk.
Projelerin sadece iç avlusunda değil hemen her köşesinde suyla bütünleşen peyzaj öğelerine yer verdik. Her projemizin bir yaşam vaadi var. Yine Kağıthane’de yer alan Tempo City projemiz hem mimarisi hem 15. Katta bulunan şehir manzaralı havuzuyla hem diğer sosyal donatıları hem de çevresiyle Tempolu dinamik bir yaşam vaat ediyor. Maltepe’de yer alan Yeşil Mavi projemizde ise şehrin içinde hem orman hem deniz manzarası bulunuyor. Her projemizde mutlaka geniş peyzaj öğeleriyle, temiz havayla, doğayla iç içe bir alternatif sunuyoruz. Yıllardan gelen bilgi birikimimizi, esnek mesleki zekamızı ve teknolojinin getirdiği imkanları buluşturduk, ‘mis gibi bir hayat’ yaşamak isteyenler için özenle hazırlanmış projelerimizi beğeniye sunduk. Herkesi, kampanyayla sunduğumuz fırsatlardan yararlanmaya davet ediyoruz” şeklinde konuştu.
Yakın zamanda teslim edilen projelerinin kısa sürede yüzde 90 oranında doluluğa eriştiğini belirten Erzincanlı işadamı Altan Elmas, “Pandemi dönemiyle birlikte yakın zamanda teslim ettiğimiz tüm projelerimizin kısa sürede yüzde 90 oranında doluluğa ulaştığını gördük. Örneğin geçtiğimiz aylarda teslim ettiğimiz Lavender projemiz 3 ay içerisinde yüzde 85 oranında doluluğa ulaştı. Birkaç ay öncesinde teslim ettiğimiz Gölbahçe Projemiz, keza yine ondan birkaç ay önce teslim ettiğimiz İlkbahar projelerimiz çok kısa zamanda yüzde 90 doluluğa ulaştı.
Normalde teslim sürelerinden bir yıl sonra elde edeceğimiz bu doluluk oranına çok kısa sürede ulaştık. Pandemiyle birlikte bütün projelerimiz çok kısa zaman içerisinde yüzde 90 seviyesinin üstünde doluluğa geldi. Bunun temel sebebini sorgulayıp araştırdığımızda firmamızın Yapı kalitesi ve işçiliğinin payı olduğu gibi, pandemiyle uyumlu olması ama asıl temel tercih nedeninin insana özelleştirdiğimiz çevre düzenlemesi ve peyzaj özellikleri olduğunu gördük. Bu nedenle ‘Mis Gibi Hayat’ adıyla kampanyamızı hayata geçirdik” diye konuştu.
2021 yılında kampanya kapsamında yer alan Yapı projelerini teslim etmeyi planladıklarını ifade eden Elmas; “ bir yandan teslimine devam ettiğimiz bir yandan da 2021 yılı itibarıyla teslimlerine başlayacağımız projelerimizle 2021 yılına ‘teslim yılı’ olarak hazırlanıyoruz diye belirtti.
İstanbul’da yer alan 9 proje ile Antalya’da inşa edilen Antalya projesi kampanya kapsamında yer alıyor. Kampanya kapsamında yer alan projeler konseptlerinin yanı sıra güçlü lokasyonlarıyla da dikkat çekiyor.
Firma, tüm projelerinde ayrıca firma bünyesinde kişiye özel 48 aya kadar vade farksız ödeme planı imkanı da sunuyor.