SON DAKİKA
hava
Google News

Perakende satış hacmi bir önceki yılın aynı ayına göre %2,7 arttı

Son Güncelleme :

16 Kasım 2019 - 10:16

/ 559 views kez okundu.
reklam
Perakende satış hacmi bir önceki yılın aynı ayına göre %2,7 arttı
reklam

Perakende Satış Endeksleri, Eylül 2019

Perakende satış hacmi bir önceki yılın aynı ayına göre %2,7 arttı

Takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2019 yılı Eylül ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %2,7 arttı. Aynı ayda gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %4,7, otomotiv yakıtı satışları %4,4 artarken, gıda, içecek ve tütün satışları %2 azaldı.

Takvim etkilerinden arındırılmış perakende satış hacmi yıllık değişim oranı, Eylül 2019
[2015=100]

Perakende satış hacmi bir önceki aya göre %0,6 arttı

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış sabit fiyatlarla perakende satış hacmi 2019 yılı Eylül ayında bir önceki aya göre %0,6 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %0,7, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %0,6, otomotiv yakıtı satışları %0,7 arttı.

Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış perakende satış hacmi aylık değişim oranı,
Eylül 2019
[2015=100]

Perakende ciro bir önceki yılın aynı ayına göre %11,2 arttı

TÜİK Türkiye İstatistik Kurumu Erzurum Bölge Müdürlüğünden alınan bilgilere göre
Takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro 2019 yılı Eylül ayında bir önceki yılın aynı ayına göre %11,2 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %16,1, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %12,3, otomotiv yakıtı satışları %1,8 arttı.
Perakende ciro bir önceki aya göre %1,2 arttı
Mevsim ve takvim etkilerinden arındırılmış cari fiyatlarla perakende ciro 2019 yılı Eylül ayında bir önceki aya göre %1,2 arttı. Aynı ayda gıda, içecek ve tütün satışları %1,2, gıda dışı satışlar (otomotiv yakıtı hariç) %2,1 artarken, otomotiv yakıtı satışları %1 azaldı.

Haber: Sebahattin KAPLAN

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.