DOLAR 32,2558 % 0.08
EURO 34,7538 % -0.4
GRAM ALTIN 2.444,98 % 0,02
ÇEYREK A. 3.997,54 % 0,02
BITCOIN 61.385,99 0.859
ÜYE PANELİ
SON DAKİKA
hava
Google News

BELEDİYE ÇAĞRI MERKEZİ 2022 YILINDA 21.599 ÇAĞRI ALDI

Son Güncelleme :

14 Ocak 2023 - 11:12

/ 231 views kez okundu.
reklam
BELEDİYE ÇAĞRI MERKEZİ 2022 YILINDA 21.599 ÇAĞRI ALDI
reklam

Erzincan Belediyesi, Vatandaş odaklı Belediyecilik anlayışıyla daha kaliteli hizmet sunabilmek için devam ettirdiği Alo 153 ve 444 9 024 Çağrı Merkezi ile vatandaşların sorunlarını kısa sürede çözüme kavuşturmaya devam ediyor.

Erzincan Belediyesi, Vatandaş odaklı Belediyecilik anlayışıyla daha kaliteli hizmet sunabilmek için devam ettirdiği Alo 153 ve 444 9 024 Çağrı Merkezi ile vatandaşların sorunlarını kısa sürede çözüme kavuşturmaya devam ediyor. Erzincan Belediyesi çağrı merkezi, şehir genelinde Belediyenin sorumluluk alanındaki sorunların çözümü ve aksaklıkların giderilmesi noktasında ve vatandaşların talep ve önerilerinin ilgi birimler tarafından değerlendirilmesi konusunda vatandaşların 7 gün 24 saat ulaşabildiği bir çözüm merkezi olmaya devam ediyor.

Vatandaşların kolaylıkla ulaşabildiği Alo 153 ve 444 9 024 Çağrı Merkezi’nde 2022 yılında 21 bin 599 çağrı cevaplanarak vatandaşlardan gelen talep, öneri ve şikâyetler incelenerek ilgili birimlere yönlendirildi. Erzincan Belediyesi’nin ilgili birimlerince sorumluluk alanındaki her türlü konuda hassasiyetle hizmet veren Çağrı Merkezi, ulaşımdan, Veterinerlik Müdürlüğüne, Kanalizasyondan, Fen işlerine, Zabıta hizmetlerinden Park Bahçe hizmetlerine kadar pek çok konuda vatandaşa anlık çözüm sunarak Erzincan Belediyesi ile vatandaşlar arasında iletişim köprüsü olmaya devam ediyor.

Erzincan Belediyesi Çağrı Merkezi’nde 2022 yılında cevaplanan 21 bin 599 çağrı içerisinden ilgili birimlere yönlendirilen 21 bin 470’i sonuçlanırken, 129’unun işlemi devam ediyor.

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.