
Erzincan’da Sağlık Okuryazarlığı Eylem Planı kapsamında çocuklara yönelik farkındalık eğitimi gerçekleştirildi.
Erzincan’da Sağlık Okuryazarlığı Eylem Planı kapsamında çocuklara yönelik farkındalık eğitimi gerçekleştirildi. Erzincan İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yürütülen program çerçevesinde, Mama Hatun Anaokulu’ndan 37 öğrencinin katılımıyla “Çocuk Akademisi Eğitimi” düzenlendi.
Eğitimde, çocukların yaş gruplarına uygun şekilde temel sağlık bilgileri, hijyen alışkanlıkları ve sağlıklı yaşam konularında bilinç kazanmaları hedeflendi. Uzmanlar tarafından verilen eğitimlerde interaktif etkinliklere de yer verilerek öğrencilerin sürece aktif katılımı sağlandı.
Yetkililer, sağlık okuryazarlığının erken yaşta kazandırılmasının önemine dikkat çekerek bu tür eğitimlerin il genelinde devam edeceğini belirtti.

