DOLAR 32,2709 % 0.06
EURO 34,8558 % 0.32
GRAM ALTIN 2.401,67 % 0,35
ÇEYREK A. 3.926,73 % 0,35
BITCOIN 61.538,11 -1.744
ÜYE PANELİ
SON DAKİKA
hava
Google News

ERZİNCAN’IN BİR DÜNYA MARKASI ÜRÜNÜ: TİESTO KAHVE

Son Güncelleme :

01 Mart 2024 - 17:31

/ 1.547 views kez okundu.
reklam
ERZİNCAN’IN BİR DÜNYA MARKASI ÜRÜNÜ: TİESTO KAHVE
reklam

İsmini duyduğumuzda yabancı ama içtiğimizde Erzincan kokan yöresel bir marka ürün şimdiden tüm dünyaya adını duyurmaya başladı. Hem bir Erzincan sevdalısı hem de bir kahve ustası olan Murat TAN özel bir formülasyon ile üretimine başladığı TİESTO Kahveyi Erzincanlılara, Türkiye’ye ve dünyaya tanıtmaya başladı. Şimdiden Erzincanlıların aşinası olduğu TİESTO kahvesi birbirinden farklı tatları, çeşitleri ve ürün seçenekleriyle müşteri memnuniyeti yaratıyor.

İsmini duyduğumuzda yabancı ama içtiğimizde Erzincan kokan yöresel bir marka ürün şimdiden tüm dünyaya adını duyurmaya başladı. Hem bir Erzincan sevdalısı hem de bir kahve ustası olan Murat TAN özel bir formülasyon ile üretimine başladığı TİESTO Kahveyi Erzincanlılara, Türkiye’ye ve dünyaya tanıtmaya başladı. Şimdiden Erzincanlıların aşinası olduğu TİESTO kahvesi birbirinden farklı tatları, çeşitleri ve ürün seçenekleriyle müşteri memnuniyeti yaratıyor. ERT Şah Medya olarak 24 Erzincan 2024 yılında adeta şehrimize bir nefes alan bu projenin marka üreticisi Murat TAN ile gerçekleştirdiğimiz röportajda bize ikram ettiği TİESTO kahveyi içtiğimiz zaman tadıyla, kokusuyla, sunumuyla bir profesyonel deneyimin başarısı olduğunu anladık. Evimizde yapsak bu kadarını tutturamayız diyebileceğimiz bu bileşim bir Erzincan sevdalısı, Erzincan’ın bir evladı, abisi ve iş insanı Murat TAN tarafından üretilmesi de bizim için ayrı bir gurur kaynağı oldu. Öncelikle gerçekleştirdiğimiz bu TİESTO kahve tadında ve Erzincan tadında sohbet için kendilerine içtenlikle teşekkür ediyoruz.

Erzincan’ın tanınan simalarından ve yerel bir kafe işletmesi sahibi Murat TAN kendi geliştirdiği TİESTO Kahvesi ve ürünlerine ilişkin röportajımızda sorularımıza şu yanıtları verdi; “İsmim Murat TAN. 1978 Kemah doğumluyum. Toptan gıda işiyle uğraşıyorum. Ayrıca Kafe, Restoran işletmeciliği yapıyorum. Şu anda bulunduğumuz kafemiz Kafe Latte. İşletmelerimden biri. Değişik kollarda ticaret yapıyorum.

Yeni bir kahve ürünümüzle ilgili aslında 4 yıl önce düşünülmüş bir projeydi ama pandemi de rafa kalktı. Ben Erzincan’da 25 yıldır ticaretle uğraşıyorum. Ama tek bir hedefim vardı. Kendi ticari işletmemden sonraki en büyük hedefim bir Erzincan markasını bütün dünyaya tanıtmak. Çünkü Erzincan’a karşı özel bir sevgim var. Çok seviyorum. İnanılmaz, tarif edilemeyecek bir sevgilim var. Bu sevgiyi de biz ne yapabilirlerimizi sürekli düşünüyorduk. Onun içinde bir üretim yapmaya karar verdik. Bir marka çıkartalım. Bu markayı da dünyaya tanıtalım.

“TİESTO Adında Bir Marka Üretmeye Karar Verdim”

Peki, dünyada ne gider diye düşündüğümüz zaman kahve şu anda dünyada her yerde tüketilen bir ürün. Dünyanın her yerine gidebilecek bir üründü. Erzincan tulum peynirinden sonra Erzincan’dan bir kahve markası TİESTO adı altında bir marka üretmeye karar verdim. Bunun içerisinde Türk kahvesi, sıcak çikolata, salep, espresso kahvesi, bitki çayları, şurupları gibi geniş bir portföyde bir proje düşündüm ve bir hafta önce hayata geçirdim. Hayata geçirdiğim andan itibaren de dünyanın çeşitli yerlerinden Srilanka, Almanya, Fransa, İsviçre gibi hatta Kanada’dan bile arayanlar oldu. Bayilikler isteyenler oldu. Bunun ihracatıyla alakalı bir altyapı kurmaya çalışıyoruz bir taraftan.

“Erzincan’da İstihdam Yaratmamız Lazım”

Bu proje emin olun Erzincan’ın ufkunu açacağına inanıyorum. Erzincan’da bir yerlerde dünyanın herhangi bir yerinde Almanya’daki vatandaşımızın veya İsviçre’deki vatandaşımızın gittiği zaman bir kafede TİESTO’yu görmesini istiyorum. Bunun için mücadele veriyorum. Çünkü ismi Erzincan’ımızın ismi inanılmaz güzel. Şehir inanılmaz güzel. Ama bazı eksiklikler var. Bu eksikleri zaten hepimiz biliyoruz. Sorunları olan bir şehir. Göç veren, göç almayan, iyi göçler verip ama iyi göç almayan bir şehir. Ben geçen bir videomda paylaşmıştım. ‘Doğduğumuz yer kaderimizdir ama kaderimizde çok iyi bir kaderimiz var.’ Erzincan benim için inanılmaz güzel. Bir kere gerçeklerimizden çıkmamamız lazım. Ne gerçeğimiz var? Gerçek; Erzincan’da yaşıyorsak, Erzincan bir doğası var bir kere. Biz doğayı çok iyi yaşamamız lazım. Doğayı sevmemiz lazım. Bu doğayı da değerlendirmemiz lazım. Doğa turizmine yönelmemiz lazım. İstihdam yaratmamız lazım. Katma değer sağlamamız lazım.

“Bu Proje Önü Açık Bir Proje”

Benim zaten doğaya olan düşkünlüğümü tanıyan herkes biliyor. Bunun yanında katma değer ve istihdam yaratmaya karar verdik. Bu nedenle bir proje hayata geçirdik. Bu projenin önü çok açık. Çok iyi dönüşler aldık. Olumlu dönüşler aldık. Şu anda bayilikler oluşturuyoruz. İlk sevkiyatlarımızı İstanbul ve Samsun’a yaptık. Yakın bir zamanda Antalya ve Ankara’da da bayilikler oluşturup oraya sevkiyat olacak. Hedefimiz bu markayı dünyanın her yerine dağıtmak, tanıtmak. Dünyanın her yerinde Erzincan’ımızın ismini bütün dünyaya duyurmak.

Şu anda mevcut Milletvekilimiz Sayın SARIGÜL başta olmak üzere Sayın Valimiz büyük bir çaba içerisindeler. Ben bunu görüyorum. Çok da hoşuma gidiyor. Yani sosyal bir sorumluluk üstlenmişler. Erzincan’ı tanıtıyorlar. Onlara da buradan çok teşekkür ediyorum. Belki de son yılların en iyi tanıtımı oluyor. Son 1-2 yıldır. Biz de bunun üzerine bir şeyler koymaya karar verdik. Bir yola çıktık.

“TİESTO’nun Kendine Özgü Bir Formülasyonu Var”

TİESTO’nun kendine özgü bir formülasyonu var. Bir kere Erzincan’daki halkımızın sevdiği yumuşak bir biçim Türk kahvesi var. Espresso’sunda da bütün dünyadaki herkesin tüketebileceği bir formülasyon yaptık. Bu formülasyon bizim TİESTO’ya ait bir formasyon. TİESTO’yu insanlar içtiği zaman rengiyle, kıvamıyla farklılığını hissedeceklerine inanıyorum. Çünkü formülasyonu çok güzel bir formülasyon oldu. Geri dönüşlerimiz çok olumlu oldu. Bir de Erzincanlı hemşerilerimizde özellikle duygusal davranacak. Büyük bir ihtimal gittikleri yerlerde veya TİESTO’yu bir Erzincan markası olarak gördükleri zaman bu markayı talep edecekler.

“Erzincan’dan Tüm Türkiye’ye, Tüm Dünyaya”

Biz de artık elimizi taşın altına koyduk. İnşallah bunu da başaracağız. Başarmak için de çok uzun sürede çok şeyler düşündüm. Hayal ettim. Bu proje altı boş bir proje değil. Hedeflerim var. En yakın zamanda iyi bir sanatçı dostumuzla anlaştık. Reklam yüzümüz olacak. Bir yıl içerisinde de ulusal kanallarda reklamı dönecek. ‘Erzincan’dan Tüm Türkiye’ye, Tüm Dünyaya’ diye. Fiyat çalışmalarını yapıyorum. İnşallah başaracağım.

“TİESTO Kahve Projemiz Herkese Ulaşacak”

TİESTO kahve projemizin herkese ulaşmasını istiyoruz. Zaten az önce bir sözleşme imzaladık. Ülkemizin popüler internet Pazar yerlerindeki firmalarla. Orada iyi yerleri satın aldık. İsteyenler sosyal medya üzerindeki platformlarda satın alabilecek. Erzincan’da birçok kafemize şu anda stantlar kuruluyor. Gittikleri kafelerdeki stantlarda gramajlarla, -250’şer gramlar halinde yapıldı- satın alabilecek. Erzincan’ımızdaki seçkin marketlerle de görüşüldü. Onların raflarına da koyuyoruz. Vatandaşlarımız ürünümüz oralarda da satın alabilecek. Perakendecilere de ürün kavuşacak. İllerde de bayilikler oluşturuyoruz. Şu anda İstanbul, Ankara, İzmir, Samsun, Ordu gibi şehirlerde bayilikler oluşturduk. Oralarda da bayi ürünümüzü talep eden kafelere barista üzerinden satış olacak. Barista kanalı yoluyla gittikleri kafede TİESTO kahveleri içeceğini düşünüyoruz.

“Erzincan Sevdamı Yeni Bir Proje İle Pekiştireceğim”

Büyük sevdam Erzincan. O olmadan hiçbir şey yapmam. TİESTO’nun kadar ön planda olacak iki şey var. Biri TİESTO ise diğeri de Erzincan. Murat TAN’ın hiç bir önemi yok. Ama Erzincan’ı büyütebileceğim kadar büyük puntolarla ‘Erzincan’dan Tüm Dünyaya’ diye bir sloganla, 24 plakamızla, Erzincan logomuzu tüm ambalajlara etiketleyeceğiz. Çünkü o benim bir sevdam. Hatta o sevdamı Erzincan için geliştireceğim bir proje ile pekiştireceğim.  Projemi bitirdim. Erzincan’ın 100 yıllık bütün sorunları çözebilecek bir proje. Bununla alakalı da noterden tasdik ettikten sonra Erzincan’ımızın 100 yıl boyunca hiçbir sorunu kalmayacak. Bu proje hayata geçtiği an herkes çok rahat edecek. Bu proje herkesin nefes alabileceği, herkesin rahat edebileceği bir proje. Aslında herkesin kafasında olup da  belki de onu bir kağıda dökemedikleri bir proje. Hayata geçirilmesini istediğim bir proje. Hayal değil, imkansız değil. Hayal ama imkansız değil. Valimizle, Belediye Başkanımızla, Milletvekillerimizle, STK’larımızla bunlarla birlikte olduğumuzda bu proje hayata geçtiği zaman –inşallah hayata geçecek ve hayata geçmesi için çok büyük mücadele vereceğim- Erzincan göç alan hem de kaliteli göç alan bir şehir haline geleceğine inanıyorum. Projemi en yakın bir zamanda halkımızla paylaşacağım.

“Bir Derin Nefes Alıp İyi ki Erzincanlıyım Desinler”

Erzincan Doğu’nun değil, Türkiye’nin değil, Dünyanın en güzel şehri. Bu şehrin kıymetini bilelim. İnanın ki bu doğa, bu dağlar, ortasından Fırat geçen demiryolları, havalimanı, kayak merkezi, Munzur dağlarıyla, Keşiş dağlarıyla dünyanın en güzel şehri. Bunun kıymetini bilsinler. Bence bir gün balkondan çıktıkları zaman bir dağlara bakıp, bir derin nefes alıp ‘İyi ki Erzincanlıyım’ desinler. Burayı da bırakıp bir yere gitmesinler. Yatırımlarını dışarı yapmasınlar. Yatırımlarını Erzincan’a yapsınlar. Erzinan’ımızı büyütelim. O yüzden hemşerilerimden, iş adamlarından tek istediğim bütün yatırımlarını Erzincan’a yapsınlar. Emin olun ben tişörtünü bile karşı komşumdan alan bir arkadaşınızım. Erzincan’dan başka bir yere para göndermesinler. Neyi varsa buraya paylaşsınlar. Erzincan onlara kat kat verecektir. Vermezse bile bizim Erzincan’a borcumuz var. Çünkü biz Erzincan’daki yaptığımız ticaretlerle başarıyoruz. İş adamlarımız bu borcu ödesinler. Arsa alıp inşaat yapıp para kazanmayı bıraksınlar. Erzincan’a katma değer sağlayın. İstihdam yaratın. Kaliteli fabrikalar açın. Marka değeri yüksek ürünler alalım. Bu şehri büyütelim. Nüfusunu çoğaltalım ve her şeyi beraber, halkımızla paylaşalım.”

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.