SON DAKİKA
hava
Google News

MHRS sistemi zaman kazandırır

Son Güncelleme :

21 Haziran 2019 - 9:55

/ 775 views kez okundu.
reklam
MHRS sistemi zaman kazandırır
reklam

Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Dr. Fatih Çelik, MHRS Randevu Sisteminin hasta ve hastane için önemine değindi.

Ağız ve Diş Sağlığı Eğitim ve Araştırma Hastanesi olarak yaz aylarında ki yoğunlukta vatandaşlara rahat bir hizmet vermek için çalışmalarını sürdürüyor.

Konu hakkında bir açıklama yapan Başhekimi Dr. Fatih Çelik;“ Hafta içi günlük ortalama olarak 350-400 arası hastamız oldu. Ramazan sonrası bu yoğunluk tabii ki arttı. Hem ramazanda gelemeyen hastalar hem de yaz aylarının gelmesi dolayısı ile gurbetçi vatandaşlarımızın gelmesi dolayısı ile öncesinde 750 civarında olan hasta sayımız 850-900 arası bir sayıyı bulacak. Hastaların bu yoğunluktan etkilenmemeleri için benim kendilerine tavsiyem MHRS sistemini aktif olarak kullanmaları. Biz vatandaşların rahatlıkla MHRS sisteminden randevu alabilmeleri ve muayene olabilmeleri için gerekli altyapıyı hazırladık. Sadece vatandaşlarımızın biraz daha ilgi göstermelerinin bekliyoruz. 

Günlük 800-900 muayenenin biz 400 civarının MHRS randevusu için ayarladık. Bunun avantajı nedir. 15 dakika öncesinden kurumda oldukları sürece tam belirlenen saatte muayene olup tedavi gerekiyorsa tedavisi için yine uygun bir zamana randevu alabilmeleri sağlanıyor. Bu sayede kuruma çok erken saatlerde gelip bekleyip vakit harcamalarının önüne geçmiş oluyoruz. Muayene için 15-20 dakikalarını tedavi için de yine yarım saatlik veya bir saatlik bir süreyi kurumumuzda geçirerek yaptırma hakları var. 6 uzman hekimimizin, 32 tane diş hekimimizin MHRS sistemi açık. Bu günlük 350-400 hastayı MHRS sistemi üzerinden alabilirlerse hem bizi rahatlatacaklar hem de kendileri rahat edecekler. Böylece yoğunluğu önlemiş olacağız” dedi. 

Haber: Eren BAYRAK

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.