DOLAR 32,2745 % 0.09
EURO 34,8070 % -0.02
GRAM ALTIN 2.455,81 % 0,96
ÇEYREK A. 4.015,24 % 0,96
BITCOIN 63.213,99 2.627
ÜYE PANELİ
SON DAKİKA
hava 15°
Google News

VALİ AYDOĞDU SOSYAL MEDYADA EN ÇOK ETKİLEŞİM ALAN VALİ OLDU

Son Güncelleme :

12 Eylül 2023 - 13:11

/ 188 views kez okundu.
reklam
VALİ AYDOĞDU SOSYAL MEDYADA EN ÇOK ETKİLEŞİM ALAN VALİ OLDU
reklam

Erzincan Valisi Doç. Dr. Hamza Aydoğdu, sosyal medyada en çok etkileşim alan 1’inci vali oldu.

Erzincan Valisi Doç. Dr. Hamza Aydoğdu, sosyal medyada en çok etkileşim alan 1’inci vali oldu. 2023 Ağustos ayı valilerin sosyal medya performansları değerlendirildi. Dijital gözlemcilik faaliyetleri yürüten Teleskop’un Ağustos ayı içerisinde sosyal medyada aldıkları etkileşim üzerine Türkiye’deki 81 ilin valisinin ne kadar etkileşim aldığına dair bir rapor yayımladı.

Facebook, İnstagram ve Twitter gibi sosyal medya platformlarında aktif olan ve vatandaşlar ile sürekli iletişim içinde olan Vali Aydoğdu, sosyal medyada en çok etkileşim alan 1’inci vali oldu. Twitter, Instagram ve Facebook hesaplarının analiz edildiği raporda Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu’nun paylaştığı ve Erzincan’ın, ilçelerin doğal güzellikleri ve tarihî yerleri ile ilimizde gerçekleştirilen proje ve faaliyetlere ilişkin yapılan paylaşımların Twiter’da 3 milyon görüntülemeye yaklaştığı görüldü.

Rapora göre tüm sosyal medya platformlarında Erzincan Valisi Hamza Aydoğdu 81 ilin valisi arasında en fazla etkileşime sahip oldu. Öte yandan Vali Aydoğdu, Ağustos ayı içinde tüm sosyal medya platformlarında toplam 597.226 takipçiye ulaştığı görüldü.

Erzincan, nüfus sıralamasında Türkiye’de 70. sırada bulunmasına rağmen, Vali Aydoğdu’nun sosyal medya faaliyetleri etkisiyle dijital arenada önemli bir tanınırlık kazandı. Türkiye nüfusunun %85’inin sosyal medya kullanıcısı olması, bu platformların etkileşim açısından ne kadar kritik olduğunu ortaya koyuyor. Uzmanlar, dijitalleşmenin ilerleyişiyle birlikte sosyal medyanın etkisinin daha da artacağını belirtiyorlar.

reklam

YORUM ALANI

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.